OPENING FAN MAIL 22 (BIGGEST PACKAGES)

16.04.2021
346 733 Näkymät

Thank you Bitskins for sponsoring: bskn.co/?ref_alias=anomaly
Please send me more dumb stuff. Ludwig Lagerstedt, PO Box 10, BML 1910, Cospicua, Malta

Kommentteja
  • "Okay, We have pewdiepie favorite can, i guess hes rac-

    Pinky Blitz RollsPinky Blitz RollsPäivä sitten
  • 9:33 LOL

    psychicberrypsychicberry2 päivää sitten
  • 8:18 that's a serbian snack btw

    ukLzukLz2 päivää sitten
  • if a hot dog slides down a hallway in malta and nobody is around to see it does it still cause a nightmare?

    LeogblazeLeogblaze3 päivää sitten
  • h1z1 still exists? 🤔

    KrisztofKrisztof3 päivää sitten
  • A magyar sörök jók :D

    :3 Róóóland:3 Róóóland5 päivää sitten
  • i like how in the thumnail you put 50kg and 70kg but the one in the middle has the most weight

    CRIBECRIBE6 päivää sitten
  • I give only dislike for the 200 xD

    RierraiRierrai7 päivää sitten
  • FAT MAN!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    imacksimacks7 päivää sitten
  • dishonest

    hasan ayhasan ay7 päivää sitten
  • HÖLL nekem ez köll

    Gaming DGaming D8 päivää sitten
  • holy shit anomaly barely fits into that staircase

    RednieRednie8 päivää sitten
  • Dat last bit was weaponized autism. send help lol

    HeyImHonklerHeyImHonkler8 päivää sitten
  • 7:24 the way papa's voice fluctuates.

    DenzixDenzix9 päivää sitten
  • Ur father need a character for voice lines I really like his voice

    8- Bit gaming8- Bit gaming9 päivää sitten
  • LOVE FROM HUNGARY

    hikamihikami10 päivää sitten
  • Last packages very nice 😂

    Sasuke UchihaSasuke Uchiha10 päivää sitten
  • I dare you to make a 3D video

    Oscar anderssonOscar andersson11 päivää sitten
  • As a Swiss, hearing Anomaly say “Switzerland number one” just made my day 💪🏻

    TontonJojo123TontonJojo12311 päivää sitten
  • are we really not going to talk about the fact that Anomaly knows Morse code

    Max Suvaphart YongsanguanchaiMax Suvaphart Yongsanguanchai11 päivää sitten
  • Its your boy from Sweeedennn!!! 😂Too mutch triggered

    cool braćacool braća11 päivää sitten
  • 2:12 papa : they were thinking about your safety anomaly : PENIS!

    Ruhngar 12Ruhngar 1211 päivää sitten
  • 10:23 lol i have exactly the same (Grüße aus Deutschland)

    noclipTobinoclipTobi11 päivää sitten
  • Mér nem raktá bele borsodi sört

    Khit DerlyKhit Derly12 päivää sitten
  • The ending i almost choke on food =)))))))))))) ahahahahhahahahahahhahahah

    Ianas AndreiIanas Andrei12 päivää sitten
  • 10:06 WTF IS THAT🤣

    malchonokmalchonok12 päivää sitten
  • I miss the old days when he didn't need a sponsorship to go to the mail to pick up 10 packages. The definition of a sponsorship is the exchange of a featuring of the brand that supports the creator with a sum of money for help to create the video. Nowadays this guy is such a sellout that he needs a sponsorship to laugh with his father, react to reddit posts and post trips that he went on years ago. He clearly makes a ton from other associations and ad revenue, so there is absolutely no reason to have sponsorships

    StolenStolen12 päivää sitten
  • Anomaly please make a video with hod dog costume for example case opening

    _89Adam89__89Adam89_13 päivää sitten
  • i never seen Anomaly mom appear in his video before

    Mob DestroyerMob Destroyer13 päivää sitten
  • SHIESTYBACKINBLOOD it sais

    PenixPenix13 päivää sitten
  • 3:18 janissary

    MUHAMAD ARRASYIDMUHAMAD ARRASYID14 päivää sitten
  • Im suprised that he hasn't got the corona virus 🤷‍♂️😂😂🇫🇮

    dudNo noDuddudNo noDud14 päivää sitten
  • HUNGARY BABYYY

    MátéMáté14 päivää sitten
  • THEY HAVE TF2 OH MY GOD NO WAY BROOOOO

    AlaKirteAlaKirte14 päivää sitten
  • Cha?

    kevin da silva badosakevin da silva badosa14 päivää sitten
  • Amsterdam Video deleted.. seriously?

    MusashiiMusashii14 päivää sitten
  • Why delete amsterdam video men?!

    oWnaajaoWnaaja14 päivää sitten
  • Anomaly goes to amsterdam

    PerusPerus14 päivää sitten
  • ANOMALY AMSTERDAM POST NAW YOU FAT BISJ edit: who got the reupload i wanna see his mama edit numero dos: i saw a picture of her on Twitter. she looks like Papanomaly but woman.

    BitterJamesBitterJames14 päivää sitten
    • you can find the picture of his mama by checking the replies of the first Tweet Anomaly made about the video. (the image with the rendering at 0%)

      BitterJamesBitterJames14 päivää sitten
  • What happend with the video "Anomaly goes to Amsterdam" was taken down in like minutes.

    DerpDerp14 päivää sitten
    • see I was right

      who diswho dis14 päivää sitten
    • OK NVM, his twitter says the video got F'ed, so redering it again now and uploading it again soon.

      DerpDerp14 päivää sitten
    • because of the shit editing

      who diswho dis14 päivää sitten
    • Too much weed prob. XD

      HydraHydra14 päivää sitten
    • Ikr

      HydraHydra14 päivää sitten
  • upload again pls!!!

    Martin G.Martin G.14 päivää sitten
  • !!

    Martin G.Martin G.14 päivää sitten
  • why did you delete the amsterdam video

    Martin G.Martin G.14 päivää sitten
    • why did you*

      who diswho dis14 päivää sitten
  • anomaly why you deleted your last video, anomaly in amsterdam :C

    Kizashuu uKizashuu u14 päivää sitten
    • because of the shit editing

      who diswho dis14 päivää sitten
  • why was your newest video deleted?

    Ankka 24Ankka 2414 päivää sitten
    • because of the shit editing

      who diswho dis14 päivää sitten
  • Haha who didn't get to watch amsterdam video

    Kire TVKire TV14 päivää sitten
  • why did you just delete your new video

    Bruh NoodleBruh Noodle14 päivää sitten
    • @sycual because of the shit editing

      who diswho dis14 päivää sitten
    • because of the shit editing

      sycualsycual14 päivää sitten
  • Dude removed the going to amsterdam video a couple minutes ago :(

    St0p_St0p_14 päivää sitten
    • @who dis Get fuqed m8

      HydraHydra14 päivää sitten
    • @who dis At least I have one ;D

      HydraHydra14 päivää sitten
    • @Hydra pp small

      who diswho dis14 päivää sitten
    • Lmao

      HydraHydra14 päivää sitten
    • @asapcocky I didnt watch the vid but people saying cause he didnt blur mamanomalys face

      who diswho dis14 päivää sitten
  • i think the video got deleted bc he didn't blur mamanomaly face at 2:57 in the amsterdam video

    RareSimoNRareSimoN14 päivää sitten
    • Yep that’s why it got deleted

      RareSimoNRareSimoN14 päivää sitten
  • Why did Anomaly delete Amsterdam video

    RoboyGamingRoboyGaming14 päivää sitten
    • @sycual because of the shit editing

      who diswho dis14 päivää sitten
    • because of the shit editing

      sycualsycual14 päivää sitten
  • Amsterdam video I was about to leave a spicy comment and you deleted it 😢

    xMr_SebaxxMr_Sebax14 päivää sitten
    • @sycual because of the shit editing

      who diswho dis14 päivää sitten
    • because of the shit editing

      sycualsycual14 päivää sitten
  • why you deleted go to amsterdam video??

    SeeknlSeeknl14 päivää sitten
    • @sycual because of the shit editing

      who diswho dis14 päivää sitten
    • because of the shit editing

      sycualsycual14 päivää sitten
  • anomaly amsterdam vid was deleted because he didnt censor his mother's face xDDD

    Fennu XFennu X14 päivää sitten
  • what have you done to the amsterdam video

    De Gamer Van TegenwoordigDe Gamer Van Tegenwoordig14 päivää sitten
    • @sycual deleted because of the shit editing

      who diswho dis14 päivää sitten
    • deleted because of the shit editing

      sycualsycual14 päivää sitten
  • why i miss seeing raid shadow legands s1mple

    jq adjq ad14 päivää sitten
  • Came here after Anomaly deleted a video Amsterdam!

    Tik GvidzzTik Gvidzz14 päivää sitten
    • same haha

      TryTry14 päivää sitten
  • Why did you post video with going in amsterdam and than take it down ?

    fl0mfl0m14 päivää sitten
    • because of the shit editing

      who diswho dis14 päivää sitten
  • Wat da fuk where did the amsterdam video go?!?

    Nicolai SøndergaardNicolai Søndergaard14 päivää sitten
    • because of the shit editing

      who diswho dis14 päivää sitten
  • Why you remove Amsterdam video blyat

    Dominic VDominic V14 päivää sitten
    • because of the shit editing

      who diswho dis14 päivää sitten
  • Intresting

    I'm just a sad guyI'm just a sad guy14 päivää sitten
  • Hello mr beast pls give me 300 dollar

    Give me 300 dollars MrbeastGive me 300 dollars Mrbeast14 päivää sitten
  • Damn my bomb didnt reach you yet. I hate slow delivery smh

    Muhammed CakinMuhammed Cakin15 päivää sitten
  • ANOMALY #1

    _Dani_aurA__Dani_aurA_15 päivää sitten
  • king kong opening buildings

    SafaSafa15 päivää sitten
  • VeličkoVeličko15 päivää sitten
  • Anomaly went to the backrooms as a hotdog

    FatsaverFatsaver15 päivää sitten
  • I watch you from Bulgaria 🇧🇬 Pls Translate: можеш ли да направиш друго видео с пиян отваряне на калъф (Edit): I don't know why I'm not subscribed

    EkeZ BGEkeZ BG15 päivää sitten
  • 1:36 brief description of most of anomalys videos

    thomas hekkingthomas hekking15 päivää sitten
  • Can we have liz the lesbian to send so e too

    Fishy_ GalxyFishy_ Galxy15 päivää sitten
  • Anomaly: “This is shit” Fans: “LMAO This is great 😂 “

    Олег БаевОлег Баев15 päivää sitten
  • Hello im marco and im depressed Nice

    Namensvoller kekNamensvoller kek15 päivää sitten
  • Yes

    Kamil gamingKamil gaming15 päivää sitten
  • Finally some1 sent a package from Hungary to Anomaly

    Máté PaluskaMáté Paluska15 päivää sitten
  • yah yeet i already got this shows shit painting prob copy paste in paint in windows

    Alfred Klitgaard ToldamAlfred Klitgaard Toldam16 päivää sitten
  • Anomaly make a video trading to M4A4 Howl from 500€ :D

    LukaDaBestLukaDaBest16 päivää sitten
  • i watch your videos when i feel bad about my accidents but now ik that pappanomaly did a bigger accident than me

    Antonin MatysAntonin Matys16 päivää sitten
  • fat

    ThicconovThicconov16 päivää sitten
  • i cant believe anomaly went to university . fml lol

    GG16 päivää sitten
  • Play more krunker plz

    Yon BoneYon Bone16 päivää sitten
  • as a fellow hungryan i can confirm we do be poor as fuck 'round here

    TyrantTyrant16 päivää sitten
  • I was watching a video that had really low audio, but I thought that my headphones were broken. In order to tell, all you have to do is watch the first 3 seconds of an anomaly video, and if your ears start bleeding than your headphones should be fine.

    OrangeNotDumbOrangeNotDumb16 päivää sitten
  • Steam support won´t help me with my issue which is that i have been banned from the steam community, for no obvious reasons.. Steam support is also not letting me know the exact reason for the ban, They just keep repeating that i broke community rules, without specifying which one i am being accused of breaking.. A permanent ban with no clear reason is unacceptable.. You seriously need to make the punishment fit the crime.. I have over 2000 euros worth of cs go items as investments on this account, and you are blocking me for trading them, for no obvious reasons at all, and refuse to explain me what i have done wrong. Steam support is also reluctant to give me the contact information of steam legal team or any other branch of steam, that has higher clearance than steam support, which seems to have 0 clearance and authority inside steam, and only answers with automated prewritten comments, and is reluctant to discuss, or help or support. I demand that my trading rights should be restored, and i demand an apology from steam and steam support. This kind of behavior is unacceptable.. Robbing customers of their money and not even helping them get the help they are asking. Shame on you and your "customer service" I see now why steam support does not have the word "customer" in it.. Since they don´t support customers..

    one oneone one16 päivää sitten
  • So, gues this guy didn't scream to death. Mihajlo Bogdanović

    Zlatan BogdanovicZlatan Bogdanovic16 päivää sitten
  • Anomaly always makes ur day Comes in clutch

    BelitusBelitus16 päivää sitten
  • Du har en strumpa på hövvet

    LoKe07LoKe0716 päivää sitten
  • get a house cleaner

    Joe BlackJoe Black16 päivää sitten
  • Are you a gamer or a gaymer

    ProPetarPlaysYT PlaysProPetarPlaysYT Plays16 päivää sitten
  • sosig

    Distorted WarioDistorted Wario16 päivää sitten
  • кто от трилла

    Spencer BarettiSpencer Baretti16 päivää sitten
  • THE HOODIE THO

    lil kosubalil kosuba16 päivää sitten
  • dis is amisig

    casper konge neesscasper konge neess16 päivää sitten
  • Imagine youre just walking up the stairs and hear a 26 year old man say hotdog and sliding down the stairs slowly

    zerperrzerperr16 päivää sitten
  • Can someone send him box full of sand ?

    I don't know my nameI don't know my name16 päivää sitten
  • “Ludvig fat fuck... Jaha.” Hahaha 😂👌🏻👏🏻💕

    Nisone NorgrenNisone Norgren16 päivää sitten
  • Omg wait are you older than me I thought we were the same age lol

    Nisone NorgrenNisone Norgren16 päivää sitten
  • Just think about it if this guy with whole desk of him to Anomaly: maybe he's trying to get away from his country and live with Anomaly, that kind of psycho xD

    DwaCzteryDwaCztery17 päivää sitten
  • DID ANOMALY JUST READ MORSE CODE?

    Junji ShenJunji Shen17 päivää sitten
  • я курю героин, чтобы забыть что я один..

    kentakle dakentakle da17 päivää sitten
  • 神他妈灭绝粉

    Si ChenSi Chen17 päivää sitten
  • 6:04 Dognomaly is depressed

    ORANG ANJAYORANG ANJAY17 päivää sitten
FIworld