Charli & Chase OFFICIALLY BACK Together After THIS?!, Tony Lopez DATING TikToker, Nick Austin QUITS

30.11.2020
925 257 Näkymät

Charli & Chase OFFICIALLY BACK Together After THIS?!, Tony Lopez DATING TikToker, Nick Austin QUITS
✅ SUBSCRIBE FOR DRAMA: fiworld.info/tools/8kJKPwTe6XopeSQHqz1YLg.html
#annaoop #charlidamelio #chasehudson

Kommentteja
  • Charlie Chase

    SOFIA ALEXANDRASOFIA ALEXANDRA13 päivää sitten
  • I feel real bad for Ondreaz Lopez rn

    Eve GardulloEve Gardullo13 päivää sitten
  • y’all never had matching rings/necklaces/ bracelets/ etc. with ur bsfs? Or wear you friends clothes? Or go have lunch with you friends? Or huh your friends?

    Brii RosalieBrii Rosalie14 päivää sitten
  • they would be a really cute couple together.

    Kaitlynn BrownKaitlynn Brown20 päivää sitten
  • it took me a hot second to realize what her yt username meant

    Eyouel TibebuEyouel Tibebu20 päivää sitten
  • i don't care what people say but THIS IS CUTE!!!1

    GLITTER HOLSTONGLITTER HOLSTON21 päivä sitten
  • I mean if I was famous like them noses ( Idk how to spell it ) people in my relationships but yet yeah they just want a private relationship

    edog 612edog 61222 päivää sitten
  • my opinion: i think they really belong tigether butttt..i can’t know what they’re feeling so i think we just should let it be and let it evolve itself.

    rebecca gambrebecca gamb24 päivää sitten
  • LIFE IS FULL OF LIES AND TEAAAA

    Weird people onlyWeird people only24 päivää sitten
  • Couple of bestie 😂❤️

    Esmeralda KouropolouEsmeralda Kouropolou25 päivää sitten
  • Is That all After the Break up?

    Nodira AbibovaNodira Abibova25 päivää sitten
  • nick said he doesn't really want to do tiktok anymore but he will try to do youtube

    シS O F I AシS O F I A25 päivää sitten
  • 5:55 I support that profile pic so much 😂😂😂😂😂😂 Anyone else???

    Mxdnxght_ skiesMxdnxght_ skies25 päivää sitten
  • Your just jealously

    Jaylah DuronJaylah Duron27 päivää sitten
  • Stop

    Jaylah DuronJaylah Duron27 päivää sitten
  • can u do face reveal?

    Chloe MadisonChloe Madison28 päivää sitten
  • Why can’t friends hug and have lunch together?

    Kay PolitisKay PolitisUukausi sitten
  • OK no offense but you can go out with your best friend and you don’t actually have to be dating to go out together and eat

    NATALIA VAZQUEZNATALIA VAZQUEZUukausi sitten
  • I always thought they would never work out!!

    Kevin MalcomsonKevin MalcomsonUukausi sitten
  • And a fucking hug 🙄 look at how chase hugs the girls at playlist not much different

    IndianaIndianaUukausi sitten
  • They can't hug if the together so they can me to together people are not there parents

    Jazzelle RoybalJazzelle RoybalUukausi sitten
  • Noooooo Tony Lopez is dating sjbleue i hate her

    Varuna IttooVaruna IttooUukausi sitten
  • Yeah true

    Cora RagnitCora RagnitUukausi sitten
  • I thought tony lopes i cuople with hanna stocking 🤔🤔🤨🤨🤨

    Cora RagnitCora RagnitUukausi sitten
  • Anna oop hugging so long

    Cora RagnitCora RagnitUukausi sitten
  • Ya but theyre realy back together

    Cora RagnitCora RagnitUukausi sitten
  • Sooo why does everyone think that ppl can’t have different gender friends like I’m gonna hug my friend if she’s leaving for the airport same if I had a guy friend

    Bella_tumbleBella_tumbleUukausi sitten
  • I hate the haters when we come back too them they do be annoying

    Angelica JACKAngelica JACKUukausi sitten
  • Sorry the tea is too hot

    Roro ZhourRoro ZhourUukausi sitten
  • This is why I wouldn’t want to be hella famous on tik tok. Getting Involved In all types of drama. No thanks.

    •Laffy Taffy••Laffy Taffy•Uukausi sitten
  • Girl u should do a face reveal!!!

    Isabella CarletonIsabella CarletonUukausi sitten
  • IDK WHY THEY ARE HATING ON SARAH!!! TONY DID DAT.............. AND SOMETIMES PPL CHANGE

    Candice GordonCandice GordonUukausi sitten
  • still if he was not staking he didt had to film it . Just give them some privicy

    Evy SpaandermanEvy SpaandermanUukausi sitten
  • why are all those fp my friend on tiktok?

    Mariah The SimpMariah The SimpUukausi sitten
  • He never gave a hint Nick is leaving. He gave us a hint he loves his family and is spending time with them!

    Mariah The SimpMariah The SimpUukausi sitten
  • umm.. how can you forget Nick?

    Mariah The SimpMariah The SimpUukausi sitten
  • Wait so everything is a secret relationship. I miss when you actually had some real tea. But like OK I am not hating

    uy 6yuy 6yUukausi sitten
  • Let Tiny be happy he’s had enough horrible comments to him and it’s rlly not a big deal that he is dating an adult cause he is an adult too

    Connor slatorConnor slatorUukausi sitten
  • Friend can still eat out together

    Connor slatorConnor slatorUukausi sitten
  • Why are you freaking out one year age difference Tony is 20 and SJ is 19 just let them be happy

    Melanie CulbertsonMelanie CulbertsonUukausi sitten
  • Dang people actually can't be happy and change in peace.

    Heaven DavisHeaven DavisUukausi sitten
  • Uh I thought he was dating Hannah stocking have I been tricked..

    Something Twins YTSomething Twins YTUukausi sitten
  • NICK DIDNT LEAVE HE WAS AT HIS MOMS GOD DAMNIT

    Marissa LehrMarissa LehrUukausi sitten
  • Tony and Sarah aren’t dating. Sarah lives in Canada. If you don’t like toy stop fucking posting about him

    Marissa LehrMarissa LehrUukausi sitten
  • Not saying they arent dating but like...just because people go to lunch together doesn't mean they are dating...like tf

    Breezeana DeRussoBreezeana DeRussoUukausi sitten
  • I believe they might be in a relationship but i do not wanna be famous because if being famous comes with having to be recorded when i wanna eat lunch count me out. Also can someone please leave Tony Lopez alone it was only one girl who he was setup by if you can't tell

    Dj EasyDj EasyUukausi sitten
  • But, what did Tony Lopez do?

    RENATA DELEZE CABRALRENATA DELEZE CABRALUukausi sitten
  • mrs tony lopeyyyyyyyy

    Zeke MaddoxZeke MaddoxUukausi sitten
  • my moms roomates name is kevin..........

    Zeke MaddoxZeke MaddoxUukausi sitten
  • "oMg tHeiR so cuTE... wait am i still rec ;-;' I DIED I-

    Zeke MaddoxZeke MaddoxUukausi sitten
  • On the videos next to this there is ’Charki does my christmas makeup!’ by chase hudson. I love how they have such a good FRIENDSHIP not RELATIONSHIP.

    Isabelle TodhunterIsabelle TodhunterUukausi sitten
  • Was it just me or has EVERYONE forgotten about nick 👀👀

    Khadijah IKhadijah IUukausi sitten
  • They’re friends...

    AmazingWorldOf GumballAmazingWorldOf GumballUukausi sitten
  • Josh and nessa are still friends and they broke up

    Shemika ChambersShemika ChambersUukausi sitten
  • hello

    Charli Grace d'amelioCharli Grace d'amelioUukausi sitten
  • Tbh Zoe and tony belong together they both problematic as hell

    Charlix Addison4lifeCharlix Addison4lifeUukausi sitten
  • After this I would not like to be famous

    Ann lee LennonAnn lee LennonUukausi sitten
  • Isn't tony dating Hannah

    Nadia FosterNadia FosterUukausi sitten
  • JUST because they hugged and went out to lunch together doesn’t mean there dating! Omg lets normalize boys and girls being best friends pleaseeeee!😐

    It’s rat hiIt’s rat hiUukausi sitten
  • Is Nick died??

    Angela ElderAngela ElderUukausi sitten
  • Tf there just friends friends hug bruh

    Jill malfoy and the phantomsJill malfoy and the phantomsUukausi sitten
  • Make them have private people god

    Denecia GangDenecia GangUukausi sitten
  • I love when charlie and chase are together

    Ranou BissoondathRanou BissoondathUukausi sitten
  • Those people are right, paparazzi NEED to chill

    Kate MatthewsKate MatthewsUukausi sitten
  • I ship chacha so much

    Nora EminiNora EminiUukausi sitten
  • veganesraveganesraUukausi sitten
  • I thought Tony Lopez was in prison damn he has been quiet lately and all of a suddenly he just popped out of nowhere and got a girlfriend just like that wth P.S. no hate towards him 🙂

    Lafiya MarkLafiya MarkUukausi sitten
  • DUDE no hate to anna but FRIENDS CAN GO AND HAVE LUNCH TOGETHER

    kierra williamskierra williamsUukausi sitten
  • Anna ur so two faced lmao

    xgraceful beautyxxgraceful beautyxUukausi sitten
  • She said “just a couple of friends”

    Thabi KhuboniThabi KhuboniUukausi sitten
  • Tony Lopez:dating someone* Nikita:left the chat*

    Jianna Maeva PaduaJianna Maeva PaduaUukausi sitten
  • soooooo they cant have nice lunch together ?! well in that case ahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh!!!!!

    Ayomikun SotundeAyomikun SotundeUukausi sitten
  • Nick didn’t leave

    Alya AlzaabiAlya AlzaabiUukausi sitten
  • God loves you and will never stop loving you! Repent of your sins and want to give your life to God.❤️❤️❤️🙏🏾

    Mary WattersMary WattersUukausi sitten
  • It’s sj life so stfu stop shading her she is a good person

    Genevieve McKinnonGenevieve McKinnonUukausi sitten
  • char and chase could b friends and it dosnt matter if kevin was there or not he shouldnt have felt to take the video and tony and that girl is there bisnuss it shouldnt concern us in anyway they are living life like yall should and nick yea ive been on youtube and he is healing right now and people should give him privacy so yeah let people live

    RaelyRaelyUukausi sitten
  • I’m not saying that they are together but like did you see Charli’s face after the hug😂😂

    Arianna Nicole AltieryArianna Nicole AltieryUukausi sitten
    • N. You. Sat. Up

      Pearlie KPearlie KUukausi sitten
    • Yes

      Pearlie KPearlie KUukausi sitten
  • omg all this... friends can go to lunch and hug do y’all know how a friend ship works???

    Brianna GarciaBrianna GarciaUukausi sitten
  • Who is more problematic like-zoe comment-tony

    Gianna GomezGianna GomezUukausi sitten
  • I was tbh very concerned abt nick sad part was maddie and nick nvr comfirmed any of it💔

    ZZUukausi sitten
  • OMG so so so cut Charlie and chase are in love OMG SO SO SO SUT EEEEEEEEEEEEEEEEEE🙀😹😿😻

    Charlene OngCharlene OngUukausi sitten
  • BUT tony hony can you stop stop dateing 16 girls

    roblox have fun with meroblox have fun with meUukausi sitten
  • Omggg

    Brenda TorresBrenda TorresUukausi sitten
  • All celebrities get followed there just doing there job

    Tabitha's is a disappointmentTabitha's is a disappointmentUukausi sitten
  • now that is the definition of "couple of besties!" thank you very much

    •chicken nuggie••chicken nuggie•Uukausi sitten
    • caught having lunch? They are just being watched/spied on sweetie

      •chicken nuggie••chicken nuggie•Uukausi sitten
  • Omg give Joe Biden the same energy that you gave Tony Lopez because they have a lot of things in common likeeees maybe grooming miners....

    It’s_ ArabellaIt’s_ ArabellaUukausi sitten
  • Eee I haven’t even finished the video yet and I’m 😆

    Tyler and Tia showTyler and Tia showUukausi sitten
  • Tony leave her alone plzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz

    shadowshadowUukausi sitten
  • I support Kevin but tHiS iS tOo fAr

    EmmaxMyahEmmaxMyahUukausi sitten
  • "I thought he was suppose to date zoe laverne" i cant stop laughing

    Angel's VlogAngel's VlogUukausi sitten
  • Oh no, anna's camera roll is filled with tony lopez

    Ocean_Addi _Ocean_Addi _Uukausi sitten
  • Anna oop just want clout

    Wilner St.pierreWilner St.pierreUukausi sitten
  • i hope you know chase is gay so yae

    Angelina GiddinsAngelina GiddinsUukausi sitten
  • Why isn’t Anna verified?

    ɪɪsɪᴍᴘʟʏ ɪɪᴍᴀʀɪᴀɪɪsɪᴍᴘʟʏ ɪɪᴍᴀʀɪᴀUukausi sitten
  • Gurl okay they don't want anyone to know they wanna date like ugh

    Dana and SanaDana and SanaUukausi sitten
  • Why can't chase and Charlie just eat food like FRIENDS??

    kirbys knifekirbys knifeUukausi sitten
  • I lowkey feel bad for influencers, everything they do is being recorded, and the media dangerously twists stories.

    Belva FiankoBelva FiankoUukausi sitten
  • The way she edits the songs lmaoooo

    Taya TlakaTaya TlakaUukausi sitten
  • I didn't know we couldn't hug a friend or have lunch with them without actually being dating...

    mélanie Barilemélanie BarileUukausi sitten
  • Nick Austin never quit what’s wrong with you

    Sienna BellSienna BellUukausi sitten
FIworld